środa, 1 stycznia 2014

WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU 2014

Przywitaliśmy już Nowy Rok 2014. Wszystkim, których znam osobiście i tych, których nie  znam  życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2014. Zawsze z Nowym Rokiem robimy postanawiania. Czy naprawdę je  realizujemy? Ja na początku każdego obiecuję, że będę starała się jeść mniej słodyczy, ćwiczyć więcej itd. Cóż, obiecuję sobie tylko. Dlatego wydaje mi się, że lepiej zawsze dodać słówko będę próbowała.
Nowy Rok witałam  ze znajomymi w Teatrze RAMPA na gali sylwestrowej „Broadway Street - The Show”, podczas której wystawiane były  największe przeboje światowego musicalu. Ponieważ byłam już na tym samym w październiku trochę się bałam, że będę się nudziła. Na szczęście show różnił trochę od wcześniejszego przedstawienia. Cała oprawa była bardziej sylwestrowa. Przy wejściu witali i żegnali nas dyrekcja teatru. Szampan był serwowany nie tylko o północy, ale również przed rozpoczęciem musicalu. Do dyspozycji gości był płatny bufet. Ceny były przystępne.Jedynym  utrudnieniem było fakt, że trzeba było odstać w kolejce. W przerwie i po spektaklu ludzie tańczyli przy akompaniamencie żywej muzyki granej przez zespół " Rampa Band". Naprawdę widać było, że każdy dobrze bawi się. 
Bardzo mile zaskoczyła dyrekcja teatru - od mojego ostatniego pobytu zostało poprawiona rampa, dodano poręcze.Szkoda, że tak mało osób niepełnosprawnych korzysta dóbr kultury.
Dzisiaj byłam na noworocznym obiedzie z rodzicami. Restauracja znajduje się w Trakcie Królewskim, który o tej porze roku jest przepięknie udekorowany świąteczną dekoracją. Wieczorem ulica mieniąc się kolorowymi lampkami wygląda jak z bajki. Naprawdę Warszawa przy innych metropoliach również wygląda wspaniale.