sobota, 4 stycznia 2014

Wieczorny Spacer po Krakowskim Przedmieściu

 Hura po trzech miesiącach przekroczyłam 2000 tysiące wejść. Wczoraj spałam jak zabita. Dzisiaj  byłam na nogach o godzinie 6:00 rano. Po południu koleżanka zaproponowała mi spacer po Krakowskim Przedmieściu i Starym Miastem. Oczywiście bardzo chciałam przejść się Traktem Królewskim, który jest przepięknie przystrojony świąteczną dekoracją. Już od godziny 16:00 można podziwiać świąteczną dekorację. Tłumy na ulicy. Warto wiedzieć, że osoby z orzeczeniem inwalidzkim posiadające zezwolenie  mogą swobodnie przejechać po Nowym Świecie, aż do Zamku Królewskiego. My zatrzymałyśmy się przy Kościele seminaryjnym ponieważ są tam dostępne dwa miejsca inwalidzkie. Nowy Świat dostępny jest tylko dla autobusów, taksówek i pojazdów uprzywilejowanych.  Próbowałyśmy znaleźć kawiarnię bez schodków - niestety były problemy. Również trudno było nawet znaleźć wolne miejsce. Wreszcie udało się zatrzymać w firmowym sklepie WAWEL, który ma również kilka stolików ( jeden schodek). Zamówić można kawę, czekoladę lub herbatę z sokiem malinowym. No i oczywiście duży wybór czekolad i innych słodyczy.