niedziela, 10 listopada 2013

KOLEJNY WOLNY DZIEŃ

Chyba mam niewygodne łóżko ponieważ po nocy czuję  okropny ból w  kręgosłupie. Jestem w szpitalu rehabilitacyjnym i narzekam na kręgosłup. Trochę dziwne, prawda. A może za dużo leżenia? Dzisiejszy dzień przeszedł mi na leniuchowaniu w sposób pożyteczny. Jestem w trakcie czytania książki pt HELENA RUBINSTEIN KOBIETA, KTÓRA WYMYŚLIŁA PIĘKNO napisanej przez francuską dziennikarkę  Michele Fitoussi. Wiedziałam, że Helena Rubinstein urodziła się w Krakowie, ale że wyjechała do Australii z dwunastoma słoiczkami " tajemniczego kremu" i  dopiero  tam stała się słynna. Początki nie były łatwe. Dzięki ciężkiej pracy doszła do fortuny. Jest dopiero na początku książki, ale już teraz widzę jak umiejętnie potrafiła reklamować swoje produkty. Cóż powinnam się od niej tego nauczyć. Kończę, aby dalej czytać.