czwartek, 17 lipca 2014

Jazda z Blablacar super sprawa

Obiecałam, że zdam relację z jazdy do Mielna z kierowcą z portalu blablacar. Naprawdę wspaniała i bezpieczna jest to podróż. Pan Jakub, kierowca zanim podjechał zadzwonił, że będzie za trzydzieści minut i tak się stało. Tak jak pisałam trochę miałam pietra, ale naprawdę niepotrzebnie. Pan Jakub jechał ze swoją dziewczyną do Dźwirzyna. Miał również już inną osobę jadącą z Pragi przez Katowice i  Kielce do Torunia.  Jechaliśmy przez Łódź gdzie również czekał już kolejny pasażer jadący z  nad jeziora w drodze do Koszalina. Praktycznie przez całą drogę rozmawialiśmy, głównie ja opowiadając o moich podróżach i przygodach tych bliskich i dalekich. Około 5:00 nad ranem trochę przysnęłam. Na miejscu byłam o 7:30.
Oczywiście do Warszawy będę chciała również skorzystać z blablacar serwisu.