niedziela, 9 marca 2014

Za chwilę przekroczę 3000 wejść

Tak, brakuje mi tylko 31 wejść, aby przekroczyć magiczne 3000


Trochę zaniedbałam pisanie. Mam sporo pracy przed sezonem. No i szykuję się do Chin.
Nie jest to mój pierwszy wyjazd przecież, ale zawsze każdy dalszy wyjazd jest nowym wyzwaniem.
Wczoraj zadzwoniłam do swojego ulubionego operatora gdzie uzyskałam informację, że nie całe 3 zł można włączyć usługę dzięki której za przychodzące połączenia z Polski będę płaciła tylko 99 gr. Warto.
Mam dobrą wiadomość dla osób niewidomych i słabowidzących. Z myślą o nich od kwietnia 2014 roku Narodowy Bank Polski wprowadza do obiegu zmodernizowane banknoty o nominałach 10, 20, 50, 100 złotych.  Oznaczenia nominałów, portret władcy, godło państwowe, a także podpisy Prezesa i Głównego Skarbnika NBP będą całkowicie wyczuwalne za pomocą dotyku. Sprawi to, że osoby z dysfunkcjami wzroku będą mogły z nich samodzielnie i bezpiecznie korzystać.