wtorek, 11 marca 2014

Trochę humoru

Trochę humoru na dzisiejszy wieczór. Nie wyśmiewam się z nikogo. Proszę potraktować to na wesoło.
 Para, w wieku 78 lat przychodzi do gabinetu seksuologa, terapeuty. Lekarz pyta „W czym mogę pomóc”
Mężczyzna odpowiada : „Czy możesz obserwować nas jak uprawiamy sex”
Lekarz wyglądał na zdziwionego, ale zgadza się.

Kiedy para skończyła się kochać lekarz mówi : “ Nie stwierdzam, żadnych problemów, wszystko jest z wami w porządku.” Za wizytę bierze $ 50.
Para przychodzi do lekarza jeszcze kilka razy z rzędu. Zamawiają wizytę, uprawiają seks, płacą lekarzowi i wychodzą.
W końcu lekarz pyta: „ Proszę mi powiedzieć dokładnie co próbujcie dowiedzieć się od mnie i jakiej porady oczekujecie”
Odpowiadają” Niczego”
Mężczyzna kontynuuje„ Ona jest mężatką, nie możemy iść do jej domu. Ja jestem również żonaty i nie możemy iść do mojego domu. Hotel Holiday Inn za pokój liczy $90, Hilton $108. Przychodzimy do Ciebie i płacimy tylko $50…. , a z ubezpieczenia medycznego za wizytę lekarską dostajemy $43 zwrotu”