piątek, 30 maja 2014

TRUSKAWKOWY SZAŁ

Sezon na truskawki zaczął się trochę wcześniej. A może mi się tylko wydaje ponieważ mam je na wyciągnięcie ręki. Od tygodnia sprzedaje je pani praktycznie obok mojej klatki. Nie muszę nigdzie daleko chodzić i dźwigać. Oczywiście kluski z serem polane zmiksowanymi truskawkami smakują bosko. Mój znajomy Polak mieszkający w Australii mówi, że owszem ma truskawki, ale smak i aromat naszych truskawek nie przebije żadnych innych na całym świecie. I naprawdę jest coś w tym. Dla leniwych i zapracowanych polecam prosty sposób mrożenia tych owoców. Miksujemy truskawki z dodatkiem cukru, a następnie mrozimy w małych torebkach do mrożenia. Należy tylko pamiętać, aby przed mrożeniem spłaszczyć jak najbardziej torebkę. Nie zabiera wtedy tyle miejsca. Na zimę jak znalazł. Mnie się udało zamrozić około 20 torebek.