piątek, 30 maja 2014

SPOTKANIE W PAŁACU ŚLUBU W WARSZAWIE

Powodem wizyty w Pałacu Ślubów nie był bynajmniej mój ślub ( raz już tam byłam dawno, dawno temu) ani nikogo znajomego. Znalazłam się tam z innych powodów.  Uczestniczyłam w spotkaniu pod tytułem KOBIETY BIZNESU.  Jego celem było przedstawienie różnorodnych inicjatyw sieciujących przedsiębiorcze kobiety w Warszawie oraz rozpoznanie możliwości współpracy z korzyścią dla przedsiębiorczych kobiet stolicy. Spotkanie było realizowane w ramach projektu europejskiego Stołeczne Forum Przedsiębiorczości ( SFoP), którego celem jest budowa lokalnych sieci przedsiębiorstw na terenie Warszawy.
Naprawdę bardzo fajna inicjatywa. Wystąpiło wiele ciekawych  kobiet z różnych organizacji np. Europejskiego Forum Właścicielek Firm - reprezentowane przez Panią Kaję Kwaśniewską. Inną Organizacja, która była na spotkaniu to Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet.
Naprawdę nie wiem dlaczego wcześniej nie próbowałam szukać kontaktów tego typu. Oczywiście przy wymianie wizytówek okazało się, że  prawie nikt nie wiedział, że prowadzę tego typu biuro turystyczne dla osób niepełnosprawnych i starszych. No cóż widocznie za słabo się reklamuję.
Udało mi się nawet wygrać upominki jako, że moja wizytówka została wylosowana.
Prawie 5 godzin upłynęło bardzo szybko. Kiedy wracałam do domu na Placu Zamkowym było sporo ludzi pomimo brzydkiej pogody i wieczornej pory. Zauważyłam, że jest stawiana estrada - to znak, że coś się będzie odbywało. No cóż czerwiec jest za chwilę, a to znaczy, że zbliża się  DZIEŃ DZIECKA.